Forum Szkolenie psów metodami pozytywnymi Strona Główna Szkolenie psów metodami pozytywnymi
Forum o pozytywnym szkoleniu psów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa sztuczka ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szkolenie psów metodami pozytywnymi Strona Główna -> Szkolenie klikerowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basia
Gość






PostWysłany: Nie 13:06, 26 Sie 2007    Temat postu:

Znalazlam taka zabawke edukacyjna dla psow:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktos z Was spotkal sie juz z tym? Probowal cos robic z psem? Mam wrazenie ze to jest malo bezpieczne (tak samo jak te podajniki pokarmu, ktore pies moze otwioerac lapa). Dla malego dziecka zabawka jest swietna, ale dla psa Rolling Eyes Question .
A sklepu szukalam bo kupilam przypadkowo w sklepie swietny kaganiec dla Alty (dokladnie takiego szukalam do wychodzenia z bloku: widoczny, elegancki, mozna dawac w nim jedzenie psu i latwo sie zdejmuje) i na nim byl adres ich strony internetowej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta i Wika
Gość






PostWysłany: Nie 13:58, 26 Sie 2007    Temat postu:

Nie wiem, czy niebezpieczna - poza tym, że drewno to świetny materiał do gryzienia Rolling Eyes Ale nie wiem, czy rozwijanie inteligencji psa w kierunku otwierania sobie szuflad i szafek to taki dobry pomysł Laughing
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barbaras
Gość






PostWysłany: Nie 14:22, 26 Sie 2007    Temat postu:

Ja na pewno nie będe uczyć psa otwierania czegokolwiek. Miałam już sunie która otwierała sobie lodówke, uczona nie była, sama odkryła jak sobie z tym poradzić. Lodówka była stara to nie było mi szkoda ją kancerować wkrętami żeby zamontować klamerke uniemożliwiającą otwieranie. Porysowała ją pazurami bo próbowała jednak dobierać sie do środka, teraz mamy już inną lodóweczke, niech troche posłuży Smile A w szafkach czy szufladach wole żeby piesek nie myszkował jednak.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sylwia
Giga Forumowicz



Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1966
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 19:03, 26 Sie 2007    Temat postu:

Marta i Wika napisał:
Nie wiem, czy niebezpieczna - poza tym, że drewno to świetny materiał do gryzienia Rolling Eyes Ale nie wiem, czy rozwijanie inteligencji psa w kierunku otwierania sobie szuflad i szafek to taki dobry pomysł Laughing


Chyba lepszy jest Kong niż takie pudełeczko, ja nie polecam nauki otwierania szuflad Rolling Eyes , psom asystującym chyba to się przydaje Rolling Eyes .
Ra jak wam idzie sztczka z baloniekiem?
Bo ja w końcu wymysliłam piłkę plazową zamiast balonika...marny pomysl..ale sprobujemy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ra
świeżątko



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:20, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Jeszcze jedna zabawka edukacyjna dla psa Smile



[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sybla
Super Forumowicz



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 682
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:34, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Dla normalnego psa może i tak, dla Hakerów - niszczycieli (normalnych inaczej Evil or Very Mad ) nie bardzo... Takie fajne coś to się przydeptuje łapą z jednej strony, a z drugiej się wyżera aż miło! I nieważne, że w środku jest coś do wyjęcia , że to do pokombinowania, Haki wyciąga na skróty, jak rozerwie to samo wypadnie... Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basia
Gość






PostWysłany: Wto 17:20, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Ra napisał:
Jeszcze jedna zabawka edukacyjna dla psa Smile

Polecam jako prezent dla dzieci, ktore sa na etapie wkladania i wyjmowania roznych przedmiotow Very Happy , albo do wyczuwania dotykiem ksztaltu lub faktury tylko dotykiem Smile.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gata_agata
świeżątko



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 16:20, 21 Lut 2008    Temat postu:

Wymyśliłam nową sztuczkę. Trochę głupia ale zawsze coś. Embarassed
Na razie ćwiczyliśmy tylko w domu.
Zostawiam psa w pozycji siedzącej. Odchodzę, kładę się, przywołuje psa on mnie obchodzi z prawej strony i kładzie się przy lewej. Koniec.

Jeśli kogoś to zainteresowało (w co wątpię) to pisać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nika
Giga Forumowicz



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 1553
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw 18:36, 21 Lut 2008    Temat postu:

Basiu możesz dać linka do tego kagańca Question Jestem ciekawa jaki bo nadal jestem na etapie szukania jakiehgoś fajnego dla Jokera Very Happy Teraz ma fizjologiczny i bardzo dobrze się w nim czuje, ale moim zdaniem jest o numer za duży.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barbaras
Gość






PostWysłany: Czw 18:38, 21 Lut 2008    Temat postu:

Bo ja wiem czy głupia? Wszystkiego warto spróbować. A jak się kładziesz? Wyobrażam sobie że na brzuchu... Pewnie i ja spróbuję kiedyś a mój pies zapewne zechce poskakać po mnie, zawsze się nadzwyczajnie ożywia gdy ja przyjmuję pozycję horyzontalną lub psią (na czterech łapach Smile ). Próbowałam przywołać psa do nogi siedząc na krześle i to mi się udawało.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karolina i Kora
forumowicz



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Czw 19:39, 21 Lut 2008    Temat postu:

ja powielam pytanie NIki apropo kagańca Smile bo Kora ma teraz skórzany, ale w nim ani smaka nie dać mozna, ani nic. A w kagancu byc musi..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Erna*
Gość






PostWysłany: Pią 14:05, 22 Lut 2008    Temat postu:

Został mi balonik po walentynkach i spróbowałam się z Hummerem pobawic właśnie w takie odbijanie nosem, nawet fajnie mu to wychodziło bez żadnej nauki wczesniej. Mówiłam do niego tylko HOP i w tym momencie rzucałam mu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barbaras
Gość






PostWysłany: Pią 14:32, 22 Lut 2008    Temat postu:

Jak fajnie Smile
Znałam beauceronke która podrzucała nosem balonik raz po raz, fajnie to wyglądało.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kinia
Super Forumowicz



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pią 15:17, 22 Lut 2008    Temat postu:

Świetne! A on to nosem odbijał czy tak jakby próbował łapać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nika
Giga Forumowicz



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 1553
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pią 15:18, 22 Lut 2008    Temat postu:

Joker by pewnie zaraz wypróbował chwytanie zębami Very Happy ale by się zdziwił Very Happy
a twój balonik żyje Question Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szkolenie psów metodami pozytywnymi Strona Główna -> Szkolenie klikerowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin